września 12, 2018

września 12, 2018

Moje wyzwanie z trustedcosmetics.pl

Opowiem Wam dzisiaj o niezwykłym wyzwaniu urodowym, w jakim miałam przyjemność brać udział całe wakacje.
trustedcosmetics.pl to portal urodowy dla blogerów i każdej innej osoby zainteresowanej tematyką urodową. Na ten sezon wakacyjny zorganizowała ciekawe wyzwanie pod tytułem Pokaż wakacyjną kosmetyczkę. W każdą niedzielę miesiąca lipca i sierpnia na swoim blogu lub Instagrame prezentowaliśmy zawartości kosmetyczek pod odpowiednim tematem, np. Pokaż wakacyjną kosmetyczkę- wakacyjna pielęgnacja ciała. Po opublikowaniu wpisu zostawialiśmy link do wpisu pod odpowiednim artykułem na trustedcosmetis.pl. Był też ciekawy temat związany z wakacyjną pielęgnacją dzieci. W sumie tematów było 9. Te osoby, które podjęły wszystkie 9 wyzwań otrzymają ciekawe nagrody. Oto lista wszystkich tematów, jakim musieliśmy sprostać.

26 sierpnia 2018 — Zadanie dziewiąte: Pokaż wakacyjną kosmetyczkę — wakacyjna męska kosmetyczka


To bardzo ciekawe źródło informacji dla każdej osoby, która ma dylemat, jaki kosmetyk naprawdę się sprawdził. Mam tu na myśli łagodzenie preparat przeciw podrażnieniom, albo dobry krem bb na lato. Jest taki zalew kosmetyków na ryku, że naprawdę trzeba wiedzieć na co dobrze wydać pieniądze.
Dzielnie sprostałam wszystkim 9 wyzwaniom i dodałam linki pod odpowiednimi artykułami. To kilka zdjęć z wyzwania, całą reszte możecie zobaczyć na moim Instagramie @wlokawysocka.




Dziękuję trustedcosmetis.pl  za fajną zabawę. 16 września rozstrzygnięcie całej akcji. Trzymajcie kciuki. Czekam na więcej takich wyzwań. 

Aga.

2 komentarze:

  1. Hej. Mam pytanie na priv odnośnie wyzwania. Odezwij się do mnie na maila marta.twardokes@interia.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Aga Beauty , Blogger