lipca 19, 2019

lipca 19, 2019

Moisture Surge 72-Hour Auto-Replenishing Hydrator- moje wrażenia


Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kremu Moisture Surge 72-Hour Auto-Replenishing Hydrator. Wszystko wygląda na to, że po wielu poszukiwaniach odnalazłam swój idealny krem na lato. Uważam, że krem o tej porze roku powinien mieć działanie nawilżające oraz przeciwutleniające. Unikam witaminy C, retilolu oraz kwasów owocowych w obawie przed przebarwieniami oraz fotouczuleniem.




Krem aktywuje naturalne nawilżenie skóry na 72 godziny. Jest to lekki krem-żel. Krem pozostawia uczucie nawilżenia nawet po umyciu skóry. Wspiera trwałe nawilżenie skóry, tak by cera była na dłużej nawilżona, świeża, zdrowa i pełna blasku.





W składzie zawiera między innymi wyciąg z zielonej herbaty i aloesu, mocznik i kwas hialuronowy.



Moje wrażenia
Krem ma ultra lekką konsystencję, Nadaje się idealnie w upalne dni. Polecam przede wszystkim dla cery tłustej i mieszanej. Nadaje się idealnie pod makijaż, ja nakładam go pod krem bbAnimal. Krem świetnie się wchłania i nie pozostawia filmu ochronnego, co bardzo przeszkadza mi w kremach o tej porze roku, gdyż latem moja cera szybko się świeci.TAK, znalazłam mój idealny krem na lato to Moisture Surge 72-Hour Auto-Replenishing Hydrator. Więcej o letniej pielęgnacji możesz przeczytać w w tym wpisie .

Aga



Ps. Wpis nie jest artykułem sponsorowanym ani nie zawiera lokowania produktu.

2 komentarze:

  1. Ja właśnie mam skore tłustą, a to, co piszesz o tym kremie, brzmi naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, krem jest idealny dla takiej cery jak Twoja. Jest lekki, nietłusty i świetnie nawilża. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Aga Beauty , Blogger