lipca 15, 2019

lipca 15, 2019

Peelingi od BathBee, moje wrażemia.

Dzięki GoldenBox  N11 miałam okazję wypróbować nowe, naturalne peelingi do ciała od BathBee.

To nowa marka na rynku kosmetyków naturalnych. W pudełku znalazłam 100% naturalny peeling miodowo- Kawa i 100%naturalny peeling miodowy Ryż. Peelingi są typu scrub i mają bardzo wysokie właściwości ścierające. Kosmetyk intensywnie wygładza skórę, powoduje silne przekrwienie, ożywienie i natlenienie skóry. Dzięki temu skóra staję się aksamitna i jędrna. Producent zaleca im dłużej masujemy skórę tym większa ilość substancji aktywnych przenika wgłąb tkanek i je odmładza. Formuła kosmetyku odżywia skórę, powleka ją powłoką zabezpieczającą przed utratą wilgoci. Warto sięgnąć po ten preparat w sezonie plażowy. Dzięki wygładzającym i odżywczy właściwościom peelingu, uzyskamy piękną i trwałą opaleniznę.


Jeśli przesądzony z opalanie i skóra zacznie schodzić warto wykonać peeling ryżowy od BathBee a po nim maskę miodową. Dzięki temu wygładzimy skórę, zabezpieczy ją przed odwodnienie oraz naprawiamy szkody wyrządzone nadmiernym opalanie.

Moje wrażenia:
Peeling zastosowałam, po opalaniu, w celu usunięcia przesuszonego naskórka, wygładzenia i odżywienia skóry. Peeling sprawdził się idealnie. Drobiny ścierne są ostre, ale o to mi chodzi, takie peelingi lubię. Z odżywczą bazą sprawdzają się idealnie, skóra po nich jest jedwabista, idealnie odżywiona. Peeling ma bardzo delikatny zapach, z wyczuwalną nutą miodu.

WYPIELĘGNOWANA SKÓRA, TO NAJPIĘKNIEJSZE UBRANIE.....

Aga



Ps. Wpis nie jest artykułem sponsorowanym ani nie zawiera lokowania produktu.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy peeling. Lubię naturalne kosmetyki. ostatnio dobrze sprawdzają się u mnie produkty z aloesem.
    https://www.aloesforever.eu/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm ciekawy ..nie używałam ale lubie też na bazie aloesu pilingi:)
    www.forever-aloes.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling ryżowy i maska miodowa brzmi super, muszę wypróbować.aloes-forever.eu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Aga Beauty , Blogger