października 02, 2018

października 02, 2018

Recenzja beGlossy Filozofia piękna

Z począkem października przychodzę do Was z recenzją beGlossy Filozofia piękna.



W tej edycji znajdziemy kosmetyki regenerujące skórę po letnich eskapadach. Część produktów bardzo mnie ucieszyła, część mile zaskoczyła a jeden niemile rozczarował. Ale po kolei....
  1. Pierwsze miłe zaskoczenie to Detoksykująca maska z biała glinką czyli DETOX WHITE CLAY MASK. Uwielbiam glinki i maski oczyszczające. Moja skóra uwielbia maski, które ją oczyszczają i detoksykują. Pamiętam o tym, że takie maski to świetna okluzja więc warto wmasować przed maską wodne serum, olejek lub żel aloesowy- taka moja rada.
  2. Moje jedyne rozczarowanie to pomadka w kredce od Golden Rose. Lubie kolorówkę w pudełkach beGlossy. Uwielbiam czerwone pomadki ...ale to nie mój kolor. Odcień wpadający w wiśnie, to absolutnie nie moja bajka.


3.NATURE BOX Szampon z 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado. Regeneruje zniszczone włosy po same końce. Zawiera 84% składników pochodzenia naturalnego, a opakowanie w 25% wykonane jest z plastiku pochodzącego z recyklingu. Brawo!
4.Bardzo sie ucieszyłam z produktu od BiOleo, uwielbiam ich kosmetyki. W pudełku znalazłam Olej Avocado + Green Tea. Ksmetyk silnie nawilża i odżywia skórę całego ciała. Nie uczula więc nadaje się do skóry wrażliwej. Uwaga, można stosować na delikatną skórę pod oczami.


Teraz pora na ciekawe i miłe niespodzianki..



5.BIODERMA Sebium Gel Moussant. To żel do mycia cery tłustej, który dba o odpowiednią jakość sebum, jego optymalną gęstość jednocześnie nie wysusza jej.
6. BIAŁY JELEŃ Koncentrat pod oczy. Wielka niespodzianka, nie wiedziałam, że ta firma zdecydowała się na produkcje kosmetyków pielęgnacyjnych...ciekawe.

Podsumowując, jest to bardzo fajne pudełko, produkty ciekawe. Wszystkie...no prawie, z przyjemnością użyję. A Wy co sądzicie o tym pudełku.

Aga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Aga Beauty , Blogger