października 17, 2018

października 17, 2018

Box od trustedcosmetics.pl

Witajcie, dziś z wielką przyjemnością przedstawiam Wam box jaki otrzymałam w wygranej wyzwania #pokazwakacyjnakosmetyczka ogłoszony przez portal trustedcosmetics.pl
Przypome, że wyzwanie polegało na prezentacji raz w tygodniu wakacyjnych kosmetyków, które najlepiej sie sprawdzały wakacyjną porą. Oczywiście jeśli było coś co mnie absolutnie zawiodło, to też o tym można było napisać. Ponieważ mój blog jeszcze nie istniał, to swoje zdjęcie wraz z opisem zamieszczałam na swoim IG #wlokawysocka - na który serdecznie Was zapraszam.
Mega cieszy mnie podkład z Bell oraz rozświetlacz, no i hybryda od Semilac w ciekawym, niebieskim kolorze. Mam tu też dwa suche szampony....hmmm może by tak zorganozować konkurs? Co Wy na to? Czekam na Wasze komentarze.
Aga


2 komentarze:

Copyright © Aga Beauty , Blogger